miercuri, 26 mai 2010

Cateii..

Caini - Anunturi adoptii caini

da,deci pot sa zic ca am ramas super uimita de mentalitatea unor oameni..recent,am raspuns unui sondaj pe facebook in legatura cu eutanasierea cainilor,si cand colo ma trezesc atacata din toate partile de un anumit individ Vasile O. si Andreea S. care incearca ei acolo sa ma convinga ca cea mai buna solutie este eutanasierea..bun,ok,inteleg,fiecare persoana are punctul ei de vedere,incerc sa contrargumentez,si cand colo,stimatul domn care imi reprosa ca nu am cei sapte ani de acasa si ca parintii mei ar trebui avizati in legatura cu comportamentul meu de nesimtita mare ce sunt,incepe sa`si bage si sa si`o scoata in tot neamul meu de galateni prosti,sa faca ceva pe fata mea de hi5,cea mai votata pe pitzipoance.org,de cat de gaozara ,nesimtita,ratata si fara viitor sunt,si cum indraznesc eu o copila idioata si naiva sa ma iau de el,UN INGINER LA CEA MAI IMPORTANTA FIRMA PETROLIERA DIN LUME,el care are o familie extrem,dar extrem de fericita si care e stabilit intr`o tzara civilizata,unde oamenii rad de noi romanii..
ma si mir de tupeul unora..cum poti sa dai inainte cu SA MOARA TOTI CAINII?? doamne,dar ce suflet poti sa ai? bine,si eu sunt de acord cu eutanasierea in anumite cazuri,cand catelul este extrem de agresiv,sau foarte bolnav..chiar nu ii inteleg ura inradacinata a acestui..individ daca as putea spune asa..si oameni agresivi sunt,cate violuri si cate crime si multe altele s`au facut slava doamne,si totusi ei sunt bagati acolo la inchisorica,cu mancarica,program in aer liber,chestii..ce mai poti sa ceri... dar noi nu suntem in stare sa facem adaposturi pentru acesti catei..toata lumea asteapta sa faca celalalt si nimeni nu face primul pas..acum eu sunt mica,sper ca atunci cand o sa fiu mare o sa pot schimba ceva in mentalitatea oamenilor in legatura cu animalele in general,ar trebui sa le pretuim,pentru ca din punctul meu de vedere ele ne sunt mai superioare,sunt capabile de sentimente adevarate,nu ca noi..
acestea fiind spune,si eu ramanand in continuare foarte nervoasa si intrigata cu privire la faptul ca mai exista si oameni d`astia,,nu`mi ramane decat sa va spun sa va ganditi putin la acest subiect,si sa ma iertati pentru eventualele greseli gramaticale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu